Jumaat, 11 Januari 2013

Ini bukan 3G..tp 3B..

Mesti tertanya kan mende lah 3B tuh, tak penah dek buat orang. Eh silap..ramai je buat hahaha.Bersepah..
BTW 3B tu adalah Bersenam, Berjogging dan Bergambaar!!!haaa..yang pempuan ni mesti excited kan???mane2 tempat je nak bergambar. Kalo boleh dalam tandas pun nak bergambar. Bukan tandas kt luar..DALAM tu haaa..yang nampak jamban..hahahah!! ok2..tak baik. Back to the title saja je nak tunjuk gamba2 aku dan dia ketika berexercise di Universiti Tercinta..di mana???anda akan tau bile anda check it out this pic!!


ni laa aku!!bam2 sangat kn??tu nak kena bersenam!!huhu

haa..ni membe aku.mira mmg suke bergambar!!hehe






ni lah tempat aku belajar siang malam bertungkus lumus study bile exam tiba (propa semate2)

ni plak tempat aku menghabiskan petang ku dengan bergymba dalam tu (propa lagi)
welll..this is my Universiti..sooo korang dah tau la kan ape die..hehe ^.^






kat sini pun jadi lah amek gambo..dah xder tempat..haha

okehhhsss...disini saje utk kali..jumpa lagi di lain entry keh..babaiis uolsss

Tiada ulasan:

Catat Ulasan